Από 1/12/2025, ο στίβος θα είναι ανοιχτός, για τους πολίτες που διαθέτουν κάρτα αθλούμενου, με δυνατότητα χρήσης του 6ου διαδρόμου τις ημέρες:
Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, από 17:00 έως 22:00.
Τις υπόλοιπες ημέρες θα συνεχίσει να ισχύει το υπάρχον ωράριο, δηλαδή πρόσβαση από 20:00 έως 22:00.
