Άγιος Δημήτριος News

Διακόπτονται τα μαθήματα για τρεις ημέρες σε σχολεία στον Άγιο Δημήτριο

Με απόφαση της Δημάρχου Αγίου Δημητρίου, Μαρίας Ανδρούτσου, διακόπτονται τα μαθήματα από αύριο 4 Φεβρουαρίου έως και τις 6 Φεβρουαρίου για προληπτικούς λόγους, εξαιτίας αυξημένου αριθμού ιώσεων εποχικής γρίπης και γρίπης Η1Ν1.

Συγκεκριμένα διακόπτονται τα μαθήματα στις παρακάτω σχολικές μονάδες και τμήματα Σχολικών Μονάδων του Δήμου: