Ενενήντα δίκυκλα απομακρύνθηκαν από τους δρόμους του Αγίου Δημητρίου το τελευταίο εξάμηνο!
Τους τελευταίους έξι μήνες με την ευθύνη του αρμόδιου αντιδημάρχου Γιώργου Ταμπακόπουλου και του εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου Ευάγγελου Μαλαθούνη, η Δημοτική Αστυνομία σε συνεργασία με το Μικρό Συνεργείο, απέσυραν 90 εγκαταλελειμμένα δίκυκλα από τους δρόμους.
O Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Στέλιος Μαμαλάκης δήλωσε σχετικά: «Συμβάλλουμε έμπρακτα στην απορρύπανση της γειτονιάς, στην αισθητική αναβάθμιση και στην ενίσχυση της ευταξίας στο δημόσιο χώρο».