Η Δήμαρχος Μαρία Ανδρούτσου, το Δημοτικό Συμβούλιο και οι εργαζόμενοι και εργαζόμενες του Δήμου Αγίου Δημητρίου σας εύχονται Καλό Πάσχα με αγάπη,αλληλεγγύη και πάνω απ’όλα ευημερία και Ειρήνη.
Η Δήμαρχος Μαρία Ανδρούτσου, το Δημοτικό Συμβούλιο και οι εργαζόμενοι και εργαζόμενες του Δήμου Αγίου Δημητρίου σας εύχονται Καλό Πάσχα με αγάπη,αλληλεγγύη και πάνω απ’όλα ευημερία και Ειρήνη.