Σεμινάριο Drums στο Δημοτικό Ωδείο!

273

Το Δημοτικό Ωδείο Αγίου Δημητρίου διοργανώνει σεμινάριο ντραμς.
Θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Απριλίου στις 18:00 στην μεγάλη αίθουσα του Δημοτικού Ωδείου.

Την παρουσίαση θα κάνει ο καθηγητής ντραμς Παντελής Τάκης.

Το σεμινάριο είναι δωρεάν στους συμμετέχοντες και ακροατές.

Σαραβελάκη Αγγελική- Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Αγίου Δημητρίου.