Ανοιχτές οι αυλές όλων των σχολείων της πόλης για παιχνίδι

540
Από σήμερα Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022, οι αυλές όλων των σχολείων της πόλης μας θα είναι ανοιχτές για παιχνίδι.

Με την τοποθέτηση σχολικών φυλάκων μέσω Προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας του ΟΑΕΔ σε όλα τα δημοτικά και γυμνάσια του Δήμου, οι αυλές θα ανοίγουν καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, στις 17:30 (μετά τις ώρες κοινής ησυχίας δηλαδή ) και θα παραμένουν ανοιχτές έως τις 21:30 για τα παιδιά της γειτονιάς!
Για την προσέλευση των μικρών παιδιών συνίσταται η συνοδεία γονέων.
Η παραμονή των παιδιών στις σχολικές αυλές είναι υπ’ ευθύνη των γονέων και κηδεμόνων τους.
Το ασφαλές παιχνίδι και η χαρά των παιδιών είναι πάντα προτεραιότητα μας