Το Δημοτικό Συμβούλιο Αγίου Δημητρίου, μετά από πρόταση – εισήγηση του Δημάρχου Στέλιου Μαμαλάκη, αποφάσισε, στη συνεδρίαση της 14ης Φεβρουαρίου, ομόφωνα την καθιέρωση του Βραβείου “Βασιλική Βερυκάκη” στη μνήμη της πρώτης γυναίκας Δημάρχου της πόλης.
Το βραβείο...