Το 2ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου σας προσκαλεί στην ημερίδα με θέμα “Εφηβεία και Εξαρτήσεις”, την Πέμπτη 11-5-2023 και ώρα 19:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου (Αγίου Δημητρίου 198).
► Εισηγητής θα είναι ο Ευάγγελος Κωνσταντίνου, επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου...