Πραγματοποιήθηκε, το μεσημέρι της Τρίτης (14/5) στο Δημαρχείο Αγίου Δημητρίου η 2η συνέντευξη Τύπου για την 41η Ειρηνοδρομία που γίνεται στο πλαίσιο των Παναγούλειων, και περιλαμβάνουν σειρά εκδηλώσεων μνήμης για τον Αλέξανδρο Παναγούλη.
Ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Στέλιος Μαμαλάκης, στο σύντομο...