Άγιος Δημήτριος News

O Δήμος Αγίου Δημητρίου γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής με συναυλίες!

Ο Δήμος Αγίου Δημητρίου γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής την Σάββατο 21 Ιουνίου με μια σειρά από ζωντανές μουσικές εκδηλώσεις στις πλατείες της πόλης μας. Οργανωμένα από το Τμήμα Πολιτισμού, μαθητές και καθηγητές του Δημοτικού Ωδείου δημιουργούν μουσικά σύνολα, προσφέροντας στους δημότες μια γιορτή αφιερωμένη στον ήχο, το συναίσθημα και τη δημιουργία.

Αναλυτικό Πρόγραμμα Εκδηλώσεων:

Πλατεία Ηρώων – 11:30 πμ

Πλατεία Ηρώων – 18:00

Πλατεία Άρη Βελουχιώτη – 19:00

Συμμετέχουν οι μαθητές: Ανδριάνα Ζαχαρή (Τραγούδι), Σκαρόπουλος Γιώργος, Σοφιανόπουλος Χρήστος, Σαλούφα Χρυσαλένια, Μάστορας Γιώργος, Μαμιουδάκης Εμμανουήλ, Μαθιουδάκης Μηνάς, Καλφαγιάννης Γιώργος, Καλφαγιάννης Μάνος, Τούζες Δημήτρης, Χαμπίμπης Θησέας (Ηλ. Κιθάρα), Λόλος Χρήστος (Αρμόνιο), Στέλλα του Σμάνη, Αντωνάτου Χαρά Ζωή, Κοκκίνου Χρυσάνθη, Μαριάννα Λίτσα, Γεράσιμος Καπό της Trumps, Μαρίνα Τζούλια Δέμου (Τραγούδι), Ζαχαρόπουλος Γιώργος, Χρήστος Κατρακάζης (Drums)

Πλατεία Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου – 21:00

Η αντιδήμαρχος Πολιτισμού Αγγελική Σαραβελάκη, ανέφερε: “Η Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής αποτελεί μοναδική ευκαιρία για να τιμήσουμε τη δύναμη που έχει η μουσική να ενώνει, να εμπνέει και να δημιουργεί κοινότητες. Στο Δήμο μας, επενδύουμε διαχρονικά στη μουσική παιδεία, δίνοντας στα παιδιά τη δυνατότητα να εκφραστούν και να εξελιχθούν μέσα από την τέχνη. Το Σάββατο 21 Ιουνίου, γιορτάζουμε μαζί τους, γεμίζοντας τις πλατείες του Αγίου Δημητρίου με ήχους, χρώματα και ενέργεια. Σας περιμένουμε όλες και όλους”!